Tuesday, April 6, 2010

MUQODDIMAH...



ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH....
aku mulakan penulisan blog ni dgn kalimah paling mulia yg telah diajarkan oleh Nabi kita Muhammad sallallahu alai'hi wasallam....
pada muqoddimah ni, aku just nak cite cam ner tercetusnyer nak buat blog ni...baca & buka blog orang lain adalah, tapi kalo nak buat sendiri, sorry to say, tak terfikir pun nak buat... tapi bila MUROBBI(AHAG) aku bg cadangan tuk tulis blog, aku terfikir nak buat...sbb, kate dia, penulisan jg boleh jadi medan untuk kongsi ilmu & berdakwah... kate2 dia tu menyebabkan aku terfikir tentang tokoh2 Islam dahulu yg hebat seperti Sayyib Quthb yg hebat dalam menulis, boleh dikatekan penulisan tajamnyer tu mampu membela agama suci Islam...sehingga ke tali gantung...subhanAllah, sgt hebat...

No comments:

Post a Comment